skip to Main Content

15% popust na Apollo in Hacker do 15.4.2020                         koda kupon: korona15

 

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

KRISTINA ŽIVEC S.P., Partizanska cesta 63, 6210 Sežana – STOLI SPINALIS

Poslovna izkaznica:
Polno ime: SpinasanuS Kristina Živec s.p.
Kratko ime: Kristina Živec s.p.
Pravni status: s.p.
Sedež družbe: Partizanska cesta 63, 6210 Sežana
Direktor: ga. Kristina Živec
Leto ustanovitve: 2011
ID za DDV: SI41638280

Kontaktni podatki:
Tel. 05 620 55 37
Mobi: 040 331 181
e-pošta: info@ergonomski-stol.si

Predmet in ideja poslovanja:

KRISTINA ŽIVEC S.P. je lastnik franšize podjetja HAM d.o.o., ki je razvil, patentiral in zaščitil z modelom pisarniške stole z gibljivim sedežem, ki omogočajo in stimulirajo aktivno sedenje, kar krepi hrbtne mišice in omogoča uporabniku pravilen položaj telesa med sedenjem. To ima za posledico krepitev hrbtnih mišic, ki so osnova za zdrav hrbet brez bolečin.
Stoli SpinaliS so namenjeni vsem, ki dnevno presedijo za pisalno mizo dve uri ali več, zlasti pa so priporočljivi vsem, ki morajo pri svojem delu vsak dan presedeti več ur.

Naročila, cene in rok dobave:

Naročilo stolov SpinaliS lahko opravite:
• preko spletne trgovine
• preko elektronske pošte
• preko telefona
• osebno v našem razstavnem salonu
• pisno preko klasične pošte
• na sejmih in predstavitvah

Stranka z oddajo naročila potrjuje, da se strinja s temi splošnimi pogoji družbe Kristina Živec s.p., ki se nahajajo na internetni strani www.ergonomski-stol.si

Naročila morajo vsebovati vse zahtevane podatke in sicer:
NAKUP ZA FIZIČNE OSEBE:
• osebni podatki (ime in priimek, naslov prebivališča, telefonska številka in/ali naslov elektronske pošte, naslov za dostavo, način plačila)
NAKUP ZA PRAVNE OSEBE:
• podatki o podjetju (ime kontaktne osebe, naziv in naslov podjetja, davčna št. za DDV, telefonska številka in/ali naslov elektronske pošte, naslov za dostavo, način plačila)

Garancija dobrega nakupa:
Garancija dobrega nakupa pomeni, da lahko stranka vrne stol SpinaliS v roku 30 dni od dneva dobave le v primeru, če s sedenjem na SpinaliSu ni zadovoljna. Stranki, ki ni zadovoljna s sedenjem na stolu SpinaliS in želi uveljavljati garancijo dobrega nakupa, vrnemo celotno kupnino le v primeru, da nepoškodovan stol vrne v originalni embalaži, z garancijskim listom. V primeru, da stranka vrne stol, ki je umazan in se madež da očistiti, stranki zaračunamo 10% vrednosti stola za čiščenje, v primeru, da je stol kakorkoli drugače poškodovan, si pridržujemo pravico do znižanja zneska vračila kupcu za višino stroškov popravila stola. Vsaka stranka lahko koristi to ugodnost za vračilo kupnine do največ dveh stolov. Vračilo velja za stole iz redne ponudbe.

Cene in rok dobave:
Cene objavljene na spletu so informativne maloprodajne z vključenim DDV-jem (22%). Kristina živec s.p. si pridržuje pravico do spremembe cen ne glede na njihovo objavo na spletu in ne odgovarja za morebitne napake pri podatkih o artiklih in njihovih cenah.

Popusti se ne seštevajo. Pri enem nakupu lahko stranka koristi le eno ugodnost (popust ali kupon). Upošteva se najvišji trenutno veljaven popust.  

Običajen rok dobave za osnovne artikle je od nekaj delovnih dni do 30 delovnih dni, odvisno od zasedenosti proizvodnje. Dobavni rok prične teči od datuma plačila artikla. Kristina Živec s.p. nikakor ne odgovarja za nastale posledice zaradi zamude pri dostavi artiklov.

Plačilo po predračunu:
Ko izpolnite in pošljete spletno naročilo vam bomo v nekaj dneh poslali predračun z okvirnim rokom dobave. Po prejemu plačila na naš račun bomo v dogovorjenem roku pripravili naročene artikle in vas o tem obvestili ter se dogovorili o prevzemu oz. dostavi.

Plačilo ob povzetju:
Kupnino plačate uslužbencu transportnega podjetja z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. V ceni so že vključeni vsi stroški transporta na ozemlju republike Slovenije.

Kupona za popust ali darilnega bona v nobenem primeru ni možno zamenjati za gotovino.

Reverz:
V redkih in izjemnih primerih lahko Kristina Živec s.p. po lastni presoji ponudi stol SpinaliS za nekajdnevni preizkus dogovorjenemu podjetju, če je to v skladu z dogovorom med Kristina Živec s.p. in tem podjetjem. V primeru, da se stol med preizkusom poškoduje zaradi nepravilne uporabe, si Kristina Živec s.p. pridržuje pravico do izstavitve računa za povzročeno materialno škodo na stolu.

Izdaja in prevzem blaga:
Ko so stoli pripravljeni vas o tem obvestimo na dogovorjen način.
Stole lahko prevzamete osebno na Partizanski cesti 63 v Sežani, lahko pa vam jih pošljemo po kurirski službi, ki stole dostavlja naslednji delovni dan med 8 in 15 uro. V ceno je že vključen strošek dostave v Republiki Sloveniji.
Kristina Živec s.p. nikakor ne more odgovarjati in ne odgovarja za morebitne težave oz. nesporazume z dostavno službo (čas, ura, način dostave), oz. če paketa ne dostavijo pravočasno na dogovorjen naslov, vsekakor pa bomo vedno posredovali v korist kupca.
Če se paket na poti izgubi in ga dostavna služba v treh dneh ne najde, bomo stranki v najkrajšem možnem času dobavili nov stol. V primeru, če je bil izgubljeni stol v nestandardni izvedbi, bomo stranki do datuma izdelave oz. dobave novega stola poslali v uporabo nadomestni stol.

Embalaža in pakiranje:
Stoli so pakirani v kartonske ovitke in so delno sestavljeni. V kartonskem ovituku so sestavni deli in navodila za uporabo. Povprečna oseba brez tehničnega znanja in brez orodja lahko stol brez truda sestavi v nekaj minutah (3-5 minut).

Jamčevanje za napake:

Stranka bo ob prevzemu stola le-tega natančno vizualno pregledala ter Kristino Živec s.p. pisno obvestila o morebitnih očitnih stvarnih napakah najkasneje v roku petih (5) dni od prevzema, sicer to pravico izgubi. Vse morebitne skrite napake, ki jih ni mogoče opaziti pri običajnem pregledu ob prevzemu, mora stranka Kristina Živec s.p. pisno sporočiti v roku 5 (petih) dni od dneva, ko je stranka tovrstno skrito napako opazila, vendar ne kasneje kot 6 (šest) mesecev od dneva prevzema. V nasprotnem primeru stranka to pravico izgubi.

Kristina Živec s.p. za dobo treh (3) let od dneva prevzema stola s strani stranke stranki zagotavlja, da bodo stoli skladni s specifikacijami za posamezen stol, ki so veljale v času nakupa stola ter ki so (bile) definirane na spletni strani www.ergonomski-stol.si oz. drugi ustrezni spletni strani Kristina Živec s.p.
Navedeno zagotovilo in jamstvo izrecno ne velja za tekstil in/ali materiale, ki prekrivajo uporabne površine stolov.
Stranka s tem v zvezi izrecno potrjuje, da se zaveda, da so stoli izdelani ročno in/ali iz naravnih materialov. Posledično velja, da se lahko pojavijo manjše kozmetične nepravilnosti (kot na primer različni odtenki barv usnja, manjše šivalne nepravilnosti, manjše šivalne nepravilnosti iz razloga šivanja skupaj materialov različnih struktur, širjenja/krčenja materialov, manjše gubice na materialih in podobno), ki se jim ni mogoče izogniti zaradi ročne proizvodnje in/ali lastnih značilnosti naravnih materialov. Stranka zato priznava, da se za vse tovrstne stole ne bo štelo, da imajo napako.

Proizvajalec izpostavlja, da je običajna življenjska doba SpinaliS stola ob normalni uporabi najmanj sedem let. Po preteku sedmih let od dneva nakupa proizvajalec svetuje, da zaradi narave materialov, iz katerih je stol SpinaliS izdelan, stol pripeljete na preventivni pregled oz. servis k proizvajalcu ali pooblaščenemu prodajalcu, da se preveri morebitna obraba materialov mehanizma stola, ter se po potrebi zamenjajo obrabljeni deli.

Proizvajalec jamči, da bo v primeru upravičene reklamacije stola, izdelek popravil najkasneje v roku 45 dni od dne prijave okvare. Če v tem roku izdelek ne bo popravljen, ga bo proizvajalec zamenjal z novim.

Rezervni deli in servis bodo na razpolago najmanj 7 let od dne nakupa.

Navedeno jamstvo ne velja v primeru mehanske poškodbe, napačne uporabe, zanemarjenega vzdrževanja ali posega nepooblaščenih oseb, prav tako ne velja brez potrjenega garantnega lista in računa.

Navedeno jamstvo velja poleg pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.

Proizvajalec nudi navedeno jamstvo v vseh državah, kjer ima mrežo pooblaščenih prodajalcev.

Za servis se obrnite na vašega prodajalca.

OPOZORILA
• Na stolu ni priporočljivo početi karkoli drugega kot sedeti.
• PRI VSEDANJU NA STOL, SE Z OBEMA ROKAMA DRŽIMO ZA OBA NASLONA ZA ROKE.
• NE STOPAJTE NA SEDEŽ!
• NE ZIBAJTE SE NA STOLU (če niso vsa kolesca na ravni podlagi) !
• O pravilnem sedenju poučite vsakogar, ki še ni sedel na podobnem stolu.
• Za morebitne poškodbe pri nepravilni uporabi stola ne odgovarjamo.
• Maksimalna dovoljena teža uporabnika je 110 kg.
• Z roko ne segaj v območje vzmeti!
• Zaradi varnosti je maksimalni nagib sedeža fizično omejen, ob maksimalnem nagibu se zasliši ‘klik’. • Uporabnik ne sme sam popravljati ali menjati delov stola.
• Uporabniki, ki imajo težave z gibanjem in ravnotežjem, morajo biti pri uporabi stolov SpinaliS še posebej previdni.
• V primeru, če ste izbrali stol s svetlimi oblazinjenimi deli, se nanj ni priporočljivo usesti v oblačilih temne barve, ker le ta lahko puščajo barvo (jeans, delovna halja…) in tako trajno zamažejo in obarvajo tkanino.

Vzdrževanje
• Sedežno površino in ostale dele lahko po potrebi očistimo z vlažno krpo in blagim detergentom.
• V posebnih klimatskih pogojih se lahko zgodi, da drsni mehanizem pri naslonu za hrbet prične ‘škripati’, kar lahko enostavno rešimo s kapljico olja, ki jo kapnemo na nosilec naslona za hrbet.

 

Standardi, certifikati in patenti

Pri projektiranju in izdelavi Spinalisa so bili upoštevani naslednji standardi: EN 1335-1, EN 1335-2, EN 1335-3. Po standardu EN 1335-2 spada stol v skupino B.

SpinaliS ima podeljen patent s patentno št.: PATENT-SI-20508, pat. pend.- PCT/SI00/00033TUV-A-MHF/SF-1/02-03202 , prav tako pa ima tudi zaščitene modelne oblike stolov SpinaliS.

KOPIRANJE ALI ZLORABA PATENTA JE Z ZAKONOM PREPOVEDANA!

Popravilo blaga – servis:
V primeru okvare stola se servisna storitev vrši v prostorih na Partizanski cesti 63 v Sežani ali na Gerbičevi ulici 102 v Ljubljani. Glede na to, da je HAM d.o.o.  proizvajalec stolov SpinaliS ima na zalogi vse rezervne dele za stole. V primeru, da se model stola z okvaro ne izdeluje več, si Kristina Živec s.p. pridržuje pravico, da bo v stol vgradil novejši rezervni del. Prav tako, si Kristina Živec s.p.pridržuje pravico, da stranki namesto tkanine, ki ni več v redni ponudbi ponudi tkanino iz redne proizvodnje.
V primeru okvare v garancijskem roku bo proizvajalec okvaro odpravil brezplačno v okviru garancijskih pogojev, v primeru okvare po izteku garancijskega roka pa bo proizvajalec kupcu odpravo napake zaračunal po trenutno veljavnem ceniku.

Odgovornost Kristina Živec s.p. je v vsakem primeru omejena na zamenjavo predmetnih stolov ali pravico do popravil(a) predmetnih stolov. To velja zlasti za primer katerekoli kršitve obveznosti in/ali jamstev Kristina Živec s.p. po teh splošnih pogojih, vključno in ne samo s povzročitvijo škode, kar vključuje tudi vsa dejanja in/ali opustitve iz malomarnosti.

Kristina Živec s.p. v nobenem primeru ne bo odgovarjal za morebitno izgubo dobička, dobrega imena ali katerekoli vrste posebne, posredne in/ali posledične izgube (vključno in ne samo z izgubo in/ali škodo, ki bi jo stranka utrpela zaradi morebitnih zahtevkov tretjih, ne glede na to, da je bilo katerokoli tovrstno izgubo mogoče v razumni meri predvideti in/ali je bil Kristina Živec s.p. obveščen o možnosti njenega nastanka.

Ham d.o.o. ne zagotavlja, da so stoli primerni za kakršenkoli poseben način rabe.

Vsi pogoji, jamstva in zaveze ter druge določbe, ki jih določa katerokoli pravo, ki se bo uporabljajo za te splošne pogoje, so s tem izključeni/e, v največji dovoljeni meri kot to dopušča katerokoli uporabno pravo.

Ham d.o.o. je in vselej ostaja imetnik, lastniki in edini upravičenec svojega dobrega imena, dodane vrednosti iz tega naslova, vseh pravic intelektualne lastnine in/ali know-how-a v povezavi s stoli in vsemi svojimi proizvodi.

Ham d.o.o. izrecno zadrži vse pravice v povezavi z vsemi/katerimikoli domenami v povezavi s stoli. V primeru, da je kadarkoli katerakoli domena v zvezi z zgoraj navedenim registrirana na ime stranke in/ali na ime tretje osebe po naročilu in/ali v kakršnikoli (posredni, neposredni, izrecni, neizrecni, brez omejitev) povezavi s stranko, potem se šteje, da je stranka z dejstvom nakupa stola podala nepreklicno in brezpogojno soglasje za prenos vseh/katerihkoli tovrstnih domen na Ham d.o.o., brezplačno. V primeru, da je bila katerakoli domena registrirana na ime tretje osebe za strankin račun, potem se stranka zavezuje od te navedene tretje osebe pridobiti vse izjave in/ali soglasja oz. vse kar je potrebno za celostni prenos tovrstnih domen (nazaj) na Ham d.o.o.

Stranka priznava, da pravice Intelektualne lastnine Ham d.o.o. v nobenih okoliščinah in pod nobenimi pogoji ne bodo prenesene na ali deljene s stranko. Posledično stranka v okviru oz. kot posledica teh splošnih pogojev, nakupa stola in/ali kakorkoli drugače ne bo na intelektualnih pravicah Ham d.o.o. prejela nobenih pravic oz. upravičenj.

Višja sila: Kristina Živec s.p. ne bo odgovoren za kršitev katerekoli obveznosti po tej pogodbi oz. splošnih pogojih, v primeru da je razlog za to dogodek višje sile, t.j. v razlogih izven njegovega vpliva. V vsakem tovrstnem primeru bo Kristina Živec s.p. o tem brez odlašanja pisno obvestil nasprotno stranko ter opisal razlog višje sile ter posledično nezmožnost izpolnitve obveznosti iz tega razloga. Kristina Živec s.p. bo v tem primeru izvedel vse ukrepe in dejanja, da bi v največji možni meri zmanjšal posledice razloga višje sile. V primeru, da primer višje sile traja dlje kot tri (3) mesece, potem lahko Kristina Živec s.p. ali stranka, to pogodbo prekine. Nobena od strank ne nosi odgovornosti za prekinitev pogodbe iz razloga višje sile.

Varovanje osebnih podatkov:
Kristina Živec s.p. izjavlja, da spoštuje kriterije in merila predpisane za zagotavljanje zasebnosti in varovanje osebnih podatkov.
Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletno prodajo SpinaliS stolov je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev in sicer v primeru, da se odločite za nakup.

Kristina Živec s.p. izjavlja, da ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače upravljal z vašimi osebnimi podatki.
Kristina Živec s.p. bo le po potrebi razkrival vaše osebne podatke, če bo to po zakonu nujno ali v dobri veri, da je tako dejanje nujno zato, da:
-bi bili skladni z zakonskimi predpisi ali zakonskimi postopki, ki se izvajajo na spletnem mestu
-bi zaščitili in branili lastnino ali pravice podjetja Kristina Živec s.p.
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletni nakupovalni center dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vašo izbiro za njihovo nameravano rabo.

Šteje se, da z oddajo naročila za stol stranka dovoljuje proizvajalcu in prodajalcu, da v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov, zbira, hrani, obdeluje in uporablja prejete podatke za namene izpolnitve naročila izdelkov in storitev ter posredovanje informacij o proizvodih.

Stranki bosta vse morebitne nesporazume reševali sporazumno in v dobri veri. V kolikor to ne bo mogoče, je za vse spore iz naslova te pogodbe/splošnih pogojev in v povezavi z njo/njimi izključno pristojno sodišče v Sežani, Sloveniji.

Kristina Živec s.p.

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini ERGONOMSKI STOL (www.ergonomski-stol.si), lahko, v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku 14 dni od prejema izdelka sporoči (pisno ali na e-naslov: info@ergonomski-stol.si) podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nato mora v roku 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini in nepoškodovano poslati podjetju (na naslov: KRISTINA ŽIVEC S.P., PARTIZANSKA CESTA 63, 6210 SEŽANA). Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupcu v roku 14 dni od prejema sporočila vrnemo vsa opravljena plačila brez da kupec to zahteva.

Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti na obrazceu (obrazec dobite tu) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži.  Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 14 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na svoje stroške in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki jo trenutno uporabljamo. To storite tako, da nas obvestite o dogodku (preko e-maila info@ergonomski-stol.si) in vam bomo razložili nadaljni postopek reklamacije pri trenutni dostavni službi. Za izvedbo reklamacije poškodbe je tako potrebno zadržati originalno embalažo in zaščito (paket v enakem stanju kot ste ga prejeli, brez da bi karkoli dodali, odstranili ali spremenili) in nato z dostavno službo pripraviti Zapisnik o poškodovani pošiljki. Za reklamacijo je potreben tudi račun. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pomembno

  • Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu, morate priložiti kopijo računa
  • V kolikor je bil paket poslan preko Pošte Slovenije ali ponudnika paketnih storitev, morate obvezno pri njih zahtevati/izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki
  • Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu, morate priložiti kopijo računa
  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Kristina Živec s.p., Partizanska 63, 6210 Sežana
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogočasledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (varna embalaža).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oz. njegovem pooblaščenem servisu.

Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 040331181 ali nam pišete na info@ergonomski-stol.si

Back To Top